Mitt i veckan

Oj oj oj... Redan!!!

Ikväll blir det hemmafix på hög nivå. Först fixa lite käk till karln i huset som skall iväg på träningsmatch. Sedan blir det diskning, dammsugning, vikning av en megahög med tvätt och ja, jag skall vara nöjd om allt detta blir gjort när jag befinner mig i ett slags zombietillstånd.

På lunchen var jag och hämtade ut grejerna från HM som kommit, jag har inte öppnat påsen än så jag vet inte om det är något att hänga i granen! :) Hoppas det, även om det mest är basic-kläder, det ska iaf bli spännande att kolla när jag kommer hem...

Gårdagskvällen var lugn, såg givetvis Desperate på tv och det var kul! :) Det är skoj att följa något på tv, man ser  verkligen fram emot den där stunden i soffan... :) Vi käkade McDonald´s och Ben & Jerry och kände oss hypersunda och hälsosamma. Hmpf! :)

Ha en bra onsdag!

Ps. Idag blir lille P en månad. Jag repeterar: Redan???!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan