Måndagsmys

Jag har haft en mycket mysig måndagskväll, kan det bli annat med bak och en crazy S? Tror inte det... :)

Jag och S har bakat matbröd (en konst i sig att lyckas få två helt olika degar när vi hade i exakt samma ingredienser, hmpf, hur lyckas vi?). Vi har dock provsmakat bägge och de var smarriga båda två... :) Alltid gott med nybakt bröd... Ja, skrattat och pratat en del har vi också gjort samtidigt som vi sett Project Runway... Vi hade en favorit, en klänning, dock med lite udda färger, men de vann inte och solarieråttan Blaine fick vara kvar. Nästa vecka blir nog en skojig utmaning när de ska designa kläder åt dragqueens... :)

Bak i annorlunda tappning
          
  
 


 

Kommentarer

2009-03-31
Sofie!! skriver:

Haha säg det rakt ut! Jag kan inte göra något inom mat rätt!! Nej men detta va mycket trevlig å jag hoppas vi gör d snart igen-=)MumsMums

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan