Lille L på besök hela dagen

I morse fick jag ett mms av min lillebror med en bild på lilleman och en text: "Vill ni vara barnvakt till mig idag?" Visst ville vi det... :)
 
Vi gick upp och käkade frukost och jag hann precis duscha och sen kom B och L. Sedan dess har det varit full babyrulle hela dagen, så himla mysigt! B lämnade honom strax innan elva och hämtade honom runt halv fem så vi har verkligen haft en heldag med lilleman med allt vad det innebär... :) Matning (mosad banan), lek i massor (gåstolen, Sigge och leksaker), sömn (P var en mästare på att få honom att sova) och blöjbyten (den biten stod faster för)... :)

Det har varit en helt fantastiskt rolig dag och som vi gärna gör om... :) Det verkar som Leo också tyckte det var kul, han var så glad och mysig hela tiden. B och J måste vara lyckliga som har en sådan söt son... :) Förresten, L och Sigge är så nyfikna på varandra och det ser så himla roligt ut. Det första L var att göra på Sigge var att ta tag om alla morrhår och dra, hihi. Sigge gjorde dock inget väsen ifrån sig och det var ju väldigt skönt, han ser väl att det är barn och tänker: "Jag får väl stå ut"... Dock vill han vara med hela tiden och när det var blöjbyte på g ville Sigge också vara med... :)

Dagen i bilder
   


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan