Jippie jippie

Fredag igen - härlig känsla! :) Bästa dagen på hela veckan!

I helgen har vi inga direkta planer, vi tar dagarna som det kommer i och med att P är sjuk också. Jag hoppas på mys i allra högsta grad... :) Jag vill ju träffa lilleman L också som nu börjat krypa så smått, jag har inte träffat han på megalänge nu och jag saknar det lilla livet. Jättemycket... Jag ska även ha en liten hemma-spa-kväll någon av dagarna! Jag behöver verkligen det nu, det var alldeles för längesedan... Massa fix med hår (hjälp, jag ser ut som en Truls med okammat å tovigt hår), fötter, händer, kropp - ja allt! :) Det behövs en liten vårstädning. Eftersom det ska bli bra väder också kanske vi ska försöka vara ute lite, kanske kolla efter nya vårskor!?! :) Behöver sneakers, sandaler, tygskor, stövletter så jag kanske kan hitta ett par, det hade varit toppen.

Just ja, jag ska ju rensa bort vinterkläderna också, från och med måndag är det vårjacka och vårskor som gäller. Vinterns bylsiga kläder och skor skall långt in i garderoben och stanna där... Trevligt beslut eller hur?


Bild: http://cattens.wordpress.com/2008/01/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan