Fredag nu igen

Det känns som om jag inte varit den bästa på att uppdatera under den gångna veckan... Antar att det beror på det gråa vädret och all den blasksnö som vräkt ner det sista dygnet. Hur less kan man bli? Från att man blir sugen på vårens första glass när solen skiner och det känns som om våren kommit till att bylsa på sig sig snöskorna och skrapa rutor och se all snö vräka ner. Det är deprimerande. Ok om det hade varit så (även om det är lite sent för sådant väder nu) att det kommit snö, den hade legat kvar, ett par minus och sol, ja då hade inte jag klagat... Men som sagt, i mitten av mars är man sugen på vår, så är det bara. Nog snackat om väder och vind.

Igår var jag och hälsade på den ursöta lille E... :) Han var sååå himla fin och han var verkligen lik sin storasyster. Vi käkade pastasallad och efteråt mumsade vi på goda kanelbullar! :) F såg jättepigg och fin ut, är imponerad över att hon klarar av två barn därhemma nu... :) Det är nog inte så bara när det är två som ska ha ens uppmärksamhet. Jag hade köpt en liten body med en jättegullig segelbåt på till honom, tyckte det kunde passa från oss... :)

Ikväll blir det mysmiddag, hemmagjord thai... Det kan bli spännande! :) Efter det ska vi baka inför hockeycupen imorgon, det blir nog någon typ av sockerkaka eller muffins. Eller vi och vi, det blir nog jag eftersom alla spelarfruar, mammor och ja alla tjejer i deras närhet ska baka nåt att ha med sig som de kan sälja i cafeterian... Som ni kanske misstänker kommer min helg spenderas i ishallen på hockeycup, det var längesedan de spelade nu så det ska bli jätteskoj att se. J och lille L ska också vara med och kolla, liksom min lillebror nummer två så det blir nog jätteroligt... :) På kvällen ska vi på bankett, hockeylaget och alla damer... :) Det ska verkligen bli trevligt!

Vad ska ni göra i helgen?


Bild: http://cattens.wordpress.com/2008/01/


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan