Drygt en halvtimme kvar

till hemgång... Snacka om att dagen rusat fram, jag sitter här och har fortfarande en massa kaos att beta igenom... :(

Ikväll blir det ny release på bodystep, matlagning (spaghetti och köttfärssås) samt vik av tvätt framför Project Runway! Jag ska också försöka hinna med att packa ihop allt det jag inte ska ha från HM, det är skönt att få det gjort snarast! Annars finns risken att jag går och drar på det.

Jag har sökt sommarkurs idag med, känner att jag skulle vilja läsa en kurs vid sidan om. Vi får se om jag kommer in och vad som gäller, lite spännande iaf... :)

Vad skall ni hitta på en måndag som denna?

Söta eller fula?

Bild: www.hm.com
 

Kommentarer

2009-03-16
emlan skriver:

kollar också på sådana sandaler. tycker de är coola.

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan