Vår ute

Idag känns det som att våren är på språng, solen lyser och det ser jättehärligt ut därute... :) Det är på tiden med lite vår om ni frågar mig.

Städningen gick sådär igår, jag låg lite på latsidan får jag väl erkänna. Jag fick iaf vikt lite tvätt, handlat lite samt diskat... Puh. Jag gjorde ceasarsallad till mig och sjuklingen också, proppat med vitlök i dressingen så hans baciller kanske dör... Det var smarrigt! :) Jag blev så inspirerad när E på jobbet hade gjort det nyligen så jag härmades lite! :)

Ikväll hade jag tänkt träna beroende på hur jag mår, har den där den månadsvärken nu igen... :( Då vill man helst av allt bara kura upp i soffan och sitta där och tycka synd om sig själv medan man moffar glass... P ska sova borta i Trollhättan ikväll också så det får bli jag och Sigge som underhåller varandra.

Desperate-middagen

Bild: http://www.tasteline.com/recept/ceasarsallad


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan