Desperate-mys

Så var det redan onsdag igen då! :) Jisses, dagarna bara rusar iväg...

Igår kväll var M, A och lille P hemma hos oss. A hade köpt med ost, kex och frukt och M hade köpt med godis, så vi satt och gottade oss när vi tjötade och skrattade ikapp oss sen förra gången vi sågs hemma hos M. Lille P har blivit mycket större sen sist, det är så himla roligt att se hur de små utvecklas... :) Han är såå himla söt den lilla pojken... :) Tiden gick som vanligt megafort, som den alltid gör när vi tre ses... A och P åkte hem just innan Desperate så jag och M satt kvar i soffan och kollade på Wisteria Lanes intriger. I slutet av förra säsongen tappade jag lite sugen på det programmet men jag tycker att de har kommit tillbaka, vilket är jättetrevligt... Som ni kanske läser mellan raderna hade jag en tipptopp tisdagskväll... :)

Idag har det varit sol och vår hela dagen, dock var temperaturen -6 grader när jag körde P till stationen i morse! Kallt! :( Men nu var det jättehärligt ute!

Nä nu ska jag iväg och handla våffeljärn och en massa mat!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan