Torsdagskväll

Bloggen har legat nere ett par dagar, jag vet inte riktigt om jag ska ta en paus eller om jag ska skriva lite när tid och lust finns.. Det är ju skönt och roligt att skriva av sig ibland, men ni som läser får ha överseende med att det kanske inte erbjuds lika kontinuerlig uppdatering som det brukar, pga av olika saker.

Det är redan torsdag och snart helg... Skönt! Det har varit en fruktansvärt jobbig vecka! :( Behöver helg nu känner jag! På lördag är det ju dop (skojsigt) och på söndag har jag inget inplanerat än så länge och det är precis så jag vill ha det just nu!

I tisdags kom M hem till oss, vi bakade marängtårtor till dopet. Det gick bra, vi var värsta radarparet i köket! :) En hällde, en rörde, hihi! Jag har tagit lite bilder på marängfluffet men sitter vid den bärbara nu och jag orkar inte hålla på att springa runt mellan olika datorer så ni får istället tänka er den vita molnmassan... :) M, det gjorde du bra! :) Igår var jag och M en sväng på Allum på jakt efter klänningar till dopet. Jag hittade en beigeaktig klänning med svarta brodyrblommor från Bondelid på MQ som jag köpte! Jag ska testa den snart igen så jag vet om jag ska ha den eller inte. Det står mellan den och en prickig klänning. Det får bli provning imorgon kväll!

Nu blir det lite tv-tittande innan sängen kallar! Skriver mer under helgen!


 

Kommentarer

2009-06-11
proppen skriver:

Lägg ut bilder på dej i klänningarna så kan vi hjälpa till att välja;)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan