Sista arbetsdagen innan semester

Jag har sovit så dåligt inatt och det kan mina mörka ringar under ögon intyga liksom min knepiga mage! Det är tur att det finns concealer (får se om två tuber räcker) och magvärken går nog över med lite föda...

Fick en chock när jag hämtade in GP imorse också, Michael Jackson död... VA? Det var verkligen en chockad och sorglig känsla! Jag kunde knappt tro att det var sant, han som varit med så länge i gemet och är en sådan storstjärna! :( Det är nog många fans världen över som sörjer honom idag. Jag tror min A kommer vara väldigt ledsen idag, Mr Jackson har ju varit hennes stora idol länge... :( Han skulle ju haft 50 konserter i London med start nu om någon vecka läste jag i tidningen. 50 konserter är en rätt mäktig siffra, eller hur? Jag kommer ihåg att både jag och P blev chockade när vi såg att Heath Ledger dött, jag vet inte om det är det att det känns overkligt att kändisarna dör, men de är ju mänskliga med så det är ju inget konstigt så sett... Men det är ju livets gång, men som vanligt sorgligt när någon går bort... :(



Bild: http://cattens.files.wordpress.com/2008/01/fredag.jpg


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan