Regnet bara öser ner

Jisses, vilka skurar!!! Det fullkomligt vräker ner utanför fönstret, skönt att man befinner sig inomhus! :)

Vill berätta om min otroligt mysiga kväll igår! :) Vi var ju hemma hos A på födelsemiddag, vilken kalasmiddag vi hamnade på! Vi blev serverade kycklingfilé i ugn med ädelost och vindruvor med ugnsbakade färskpotatisklyftor. Mumma! Till efterrätt hade hon bakat en chokladkolapaj med lingon och vispgrädde! :) Mumma igen! Vi var så mätta så vi trodde vi skulle spricka, hihi... :) Sen satt vi bara å babblade en massa och hade jättetrevligt! :) Vi myste med den lille gossen också som skall döpas nästa vecka! Drömde mardröm om det inatt, inte om dopet på det sättet, utan att jag och M helt glömt av att baka tårtorna och att alla gäster var på plats! Vaknade i smått panik, det var så sjukt verkligt. Jag drog en lättnadens suck när jag kom på att det bara var en dröm...

Efter jobbet idag ska jag bara hem en snabbis och packa ihop lite nödvändigheter inför helgen, för att sedan hoppa på första bästa tåg som skall ta mig till Stenungsund. Ikväll blir det nog bara slapp på hög nivå på hotellrummet medan det imorgon blir desto mer! Jag ska tydligen vara första fotograf, vilket innebär att jag måste ha en liten fotokurs ikväll också! Jag har ingen större pejl på P´s kamera, men jag ska försöka lära mig lite iaf... :)

Vad ska ni göra i helgen?


Bild: http://cattens.wordpress.com/2008/01/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan