Project Runway-final

Igår var en riktig tv-kväll i soffan och S var hemma hos oss och förgyllde stämningen. Vi käkade thai och kollade på två roliga avsnitt av "2½ man" tätt följt av "Project Runway". Det var verkligen spännande, eftersom vem som helst av de tre finalisterna hade kunnat ro hem titeln! Jag och S satt under ett duntäcke (jag har börjat frysa så det sista, jag börjar väl inte bli sjuk???) medan vi hissade och dissade kläderna som vandrade på podiet... Vi var nervösa åt tjejerna, men det var ett roligt program. Vi tyckte dock att det var lite trist att det var Tim som var den gästspelande domaren, men men... Rätt vann iaf (jag hade sagt detsamma om det var någon av de andra två med, fniss)!!!

Jag brukar ju aldrig ha problem med att sova men inatt höll jag på att få fnatt (haha, det rimmar ju med)... Jag läste, vände och vred på mig utan att kunna somna, frusterande!!! Till slut, typ två timmar senare somnade jag, men idag känner jag mig sådär pigg... :(

Ikväll blir det tårtbak med tant M på hög nivå!!! :) Det ska bli kul att testa våra bakkonster! :) Vi ska träffas och inhandla ingredienserna innan vi drar igång med marängbottnar och hallonfyllning! Som belöning ska vi också se Despie, of course! Har hört rykten om att det är säsongsavslutning så det får inte missas! :)

Ur vinnarens kollektion

Bild: http://whatshaute.com/wp-content/uploads/2008/10/leanne-marshall-project-runway-final-collection.jpg


 

Kommentarer

2009-06-09
proppan skriver:

det var mycket trevligt och gott=) Uscha att du inte kunde sova!! Hoppas du däckar som en stock inatt=)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan