Lögnhals

Lögner är ju bland det värsta jag vet och nu känner jag mig själv som en lögnhals (inte direkt som en "farlig" lögnhals)... Jag har ju inte lagt ut några bilder som jag faktiskt lovade i förra inlägget, illa... Jag ber att få återkomma med detta! ;)

Japp nu är det alltså dagen mitt i arbetsveckan, hade en riktig kaotiskt dag här på jobbet igår (därav ingen uppdatering), va vi kämpade... :) Roligt ändå när det är så! :) Vi klarade det bra tror jag... E, ser det bra ut i dina pärmar?

Ikväll blir det fortsättning på kvällen som var igår, dvs lite städning och megavik av kläder (igår tvättades en massa maskiner)! Imorgon vankas det födelsedagsmiddag hos A (nice) och på fredag styr vi (jag & P) kosan mot Stenungsund för en seglarhelg... :) Det blir trevligt, jag hoppas på bra väder så man kan sola lite samtidigt också... Dock kanske det blir spöregn, jag har ingen vidarekoll på väderprognoserna känns det som.

Nu: Back to work!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan