Trött som en gnu

Vad händer? Trots att vi börjar en timme senare nu under sommaren är jag ofantligt trött! Jag är helt slut och kom knappt upp i morse! Nu sitter jag mest och gäspar, det känns sådär faktiskt! Det är ju nu på sommaren man ska vara sådär härligt pigg så det bara sprudlar en massa energi om en. Jag måste säga att jag tror vädret ligger bakom en stor del av energidödandet! Snälla vädergudar - ge oss lite sol! Det är ju detta som ska ladda våra batterier för att orka resten av året!

Igår kväll blidde det smarrig tacos (det var för längesen vi käkade det) framför Roomservice! Myspys! :) Vi kollade också på två avsnitt av 2 ½ man, så kul! Igår var det extra roligt, de är bara så otroligt sjuka! Jag fnissade hela tiden! :) Ikväll blir det en sväng på stan med M, först en liten check på stan och sen blir det middag och quiz! Nice! :)

Ha en bra dag!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan