Spindelsommar

Är det spindelinvasion i år eller vad är det? Det är spindlar överallt... Bara idag har jag dödat tre stycken (sorry alla om det blir regn imorgon) men jag måste, jag kan ju inte ha dem rännandes här... :( Dessutom har de varit tre olika typer av spindlar, hu. Jag tycker de är äckliga och varje gång jag dödar dem tänker jag att de kommer hämnas... :( Jag tror till och med att jag ger ifrån mig ett litet skri varje gång jag mosar dem med skorna eller tar det som finns närmast till hands (hårspray + dammsugare funkar också, en ny metod testad idag)!

Nu ska jag krypa ned i sängen, först en snabbcheck så det inte befinner sig några vidriga kryp där.

Godnatt Godnatt

Ps. Ingen bild, det räcker med de bilderna jag har i huvudet... :(


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan