Sol i sinne

Vilken trevlig solöverraskning det blidde såhär på eftermiddagen... :) Nice! När jag kom hem från jobbet tog jag med mig en filt ut i trädgården tillsammans med lite gotter och läste klart sista halvan av boken... Det var mysigt, det dumma är dock att min godnattlektyr nu är utläst. Jag får besöka bokhyllan lite senare och se om jag hittar något av intresse. Jag som skulle städa så väldigt, det blev faktiskt lite bortprioriterat med tanke på att solen inte visat sig alltför mycket den senaste tiden. Passar på att njuta lite extra! :)

Jag kan i alla fall rekommendera boken! Lättläst men med en stor dos av allvarlighet och verklighetsrelaterade tankar samtidigt som den var mysig... :) Jag grät nästan under vissa kapitel, den känns så verklighetstrogen och den är liksom så tragisk men ändå så fin (puh, märks det att en viss vecka är på ingång, massa känslor som svallar)... Den handlar om ett kärlekspar som, äh läs den själva. Om någon e intresserad får ni gärna låna boken!

Någon som har någon annan bra bok att rekommendera (gärna med lite kärlek, humor, skratt och gråt)???

Lyckan säljs separat - Lolly Winston

Bild: http://www.bokia.se/lyckan-saljs-separat-lolly-winston-9172639393/bok/9789172639393/
 

Kommentarer

2009-07-15
emlan skriver:

kajas ingemarssons böcker:) där har du allt det du vill ha i en bok:)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan