Shoppinglunch

Jag har just kommit tillbaka från en mycket trevlig shoppinglunch med E. Vi åkte bort till 421 där vi först köpte hundfoder, eller vi och vi - E köpte hundfoder! Sedan styrde vi kosan mot klädaffärerna! Jag bytte en lila mysdress (en huvtröja och mysbyxor som jag köpte när jag var på Allum med A & lille P) mot en vit/beige/grå-aktig kulör som jag ska ha hemma när höstens kalla vindar sveper in. Mysigt värre! :) Sen investerade jag i en fin sjal (lite jaquardvävt stuk med lite rosa och beigt i) samt ett par snygga och sköna trosor... Nice shopping! :) Å så en liten räksmörgås som jag har smaskat i mig nu under lunchen, inte helt fel alltså!


Bild: http://cattens.files.wordpress.com/2008/01/fredag.jpg


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan