Minigolf

Min familj kom ner från Dalom igår och kvällen innefattade minigolf på minst sagt blöta och superkassa banor! Vi (jag, P, B & J) var där förra året också och klagade en massa på ojämnheter och annat, MEN det var ingenting i jämförelse mot gårdagen! Två av banorna låg helt under vatten och de var nästan de mest spännande! Alla slog av kung och fosterland men bollen förflyttade sig inte mer än ungefär 2 dec... Dock var ju pappa megakaxig innan om hur överlägset han skulle vinna och bla bla bla, han kom sist! Mohaha! Till och med jag klådde honom! :) Måste kännas surt för honom att bli slagen av någon som har -10 i bollsinne!

Efter golfen åkte jag hem och förberedde lite mysfika till P, han åker till Norway idag och seglar SSGC i Arendal! Good Luck Boyz, ge norrmännen vad de tål! :) Dock hann jag somna i soffan innan han kom hem så jag var lagomt mör och fin när han väl kom hem sen!

Ikväll kanske det blir en tur till Liseberg med La Familia, men det beror helt på vädret! Funderar också på att ringa och kolla om min frisör har någon klipptid idag, det hade varit skönt att få väck lite risigt hår! :) Det är verkligen på tiden om man säger så...

Golfie golfie

Bild: http://www.nykoping.se/upload/visitnykoping/generellabilder/minigolf2.jpg
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan