Regnet bara öser ner

Tur att det finns solsken i livet också när vädret utanför är katastrofalt!

Jag hade en supertrevlig kväll igår med mina ladies. Vi lagade middag ihop, det serverades stekt makrillfilé, färskpotatis, stuvad spenat och rivna morötter! Givetvis blev det en massa snack och fniss som det brukar bli. Jag vet inte hur vi kommer in på allt men roligt som tusan är det! :) Allt från ja, ni vet själva - allt, bland annat den nya trenden i La Spania... :) Herregud alltså!

Ikväll skulle jag och M varit på lite äventyr men det får sparas till en annan gång... :) Det kommer säkerligen fler tåg, kanske redan nästa vecka!? Så nu vet jag inte vad jag ska göra en kväll som denna, dumt! Hittar säkert på något...

Nu måste jag jobba, skriver mer en annan gång!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan