Freeedaaag

Härliga fredag! :)

Det har varit väldigt lugnt på jobbet de senaste dagarna men idag har jag en massa att göra! That´s nice! Det är bara att arbeta på tills klockan slår 16.00 och helgen börjar!

På lunchen ska jag och E åka in till Mölndal C och spana in vad Åhléns kan erbjuda. De ska nämligen stänga ner i Mölndal och har 30 % på hela sitt sortiment, trevligt trevligt! Man kan säkerligen hitta något som passar... Det brukar inte vara så himla svårt när det gäller mig... Jag har sett en jättegullig klänning på Lindex mittemot som jag kanske slänger ett öga på också! :) En somrig rutig variant som kanske passar, fina färger i alla fall.

Jag måste bara berätta om min sorgliga räkmacka, jag har nämligen haft ett sånt sug (jag kan inte fatta det själv) efter räkor den senaste tiden... Så jag tog tag i saken och köpte jag mina efterlängtade räkor (dyra som skam), köpte tillbehör för att göra den smarrigaste räksmörgåsen ever. Hmm, bara det att de ynka räkorna inte ens täckte halva tekakan, det såg bara sorgligt ut. Inte heller hjälpte ägget, majonnäsen eller dillkvisten... :( Det såg bara ut som en väldigt stor tekaka med väldigt lite "fyllning", fattigt alltså! Det smakade väl ok, men jag blev mest besviken eftersom jag byggt upp förväntingarna... Nya tag när nästa räkmacka ska serveras helt enkelt.

Annars bjuder helgen på kompisdejter, fest med gamla kollegor, fix och don i hemmets vrå... Ja lite blandad kompott helt enkelt... :) Det kanske dyker upp lite oväntade saker med, det återstår att se... Nu serveras frulle här på jobbet, det passar perfekt eftersom jag är megahungrig! Vad gör ni i helgen?

Have a nice day!


Bild:
http://cattens.files.wordpress.com/2008/01/fredag.jpg


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan