Familjeweekend

Det blev en hel del familj denna helgen och det har varit jättetrevligt! :) I fredags blev det Liseberg efter jobbet och där stannade vi till sena kvällen. Jag åkte inga karuseller men käkade både popcorn och glass och spelade på olika hjul sånt som hör Liseberg till... :) Det enda jag lyckades vinna var en liten Plopp, alltså en sådan man köper i affären för en femma medan min familj kammade hem stjärnvinster i både Kexchoklad, Geischa och gossedjur! Hmpf...

Igår var vi i Kungsbacka hela dagen, vi började på Freeport där vi inte hittade en enda pinal. Det är rätt kasst, känns alltid som det är samma grejer oavsett när man är där! Sedan fortsatte vi vidare mot Kungsmässan och där inhandlas lite mera! Jag fick köpt ett basic-linne, svarta jeansleggins till hösten, en tunika (som jag nog ska lämna tillbaka), trosor samt ett rosa träningslinne! Det förra rosa jag köpte var lite kasst i axelbanden, de åker ner hela tiden (=irriterande). Det jag köpte nu är i brottarmodell, mycket bättre! Jag får väl förkorta axelbanden till det andra så jag kan använda det med, det är ju snyggt! :) Vi hittade också världens sötaste lilla tröja på Polarn & Pyret till lilleman (som förresten stapplar på egna små ben nu, det är inte många steg men han är fantastiskt söt). Det var en svartrandig tröja med gula muddar och med en gullig giraff på! :) På kvällen spelades Yatzy och fotboll (inte jag men grabbsen)!

Idag var vi en sväng till Allum... Jag såg nämligen en annons i GP om att Pondus hade halva priset på alla sina saker och tänkte att vi skulle åka dit och kika! Det var en megabesvikelse, de plagg som fanns kvar (det ekade verkligen tomt i hela lokalen) var inga direkta fynd. Vi kollade runt lite i olika affärer men hittade inget som direkt passade! Nu håller jag på att städa lite här, eller städa och städa, jag har rensat Sigges låda, dammsugit lite i vardagsrummet och ska snart vika lite tvätt som P tvättade innan han stack! Jag pratade nyss med honom och de har gjort kanonbra ifrån sig. Sånt är alltid härligt att höra! :) De hade till och med kommit 2:a i ett race (22 båtar totalt med i tävlingen), vilket är kalasbra! :) Totalt sett i tävlingen kom de på åttonde plats, grattis grattis! Dock kommer de hem sent ikväll så jag kanske avstår från tacosen jag köpt hem och istället följer med familjen till Gothia och käkar räkmacka, vi får se!

Ha en trevlig söndagskväll!

Helgen
   Till startsidan 

TRÖJA BABY 

Bilder:
http://www.polarnopyret.se/Shop/Product/ProductDetails.aspx?id=4821&productidentifier=60039197&colorid=2523415&sectionid=clothes
&subsectionid=longsleeves
http://liseberg.se/sv/hem/Nojesparken/
http://kungsmassan.se/
http://www.spelifocus.se/Graphics/Products/779_s.jpg

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan