Back in business

Nu sitter jag här på jobbet! Det är lite segstartat, jag har lite svårt att koncentrera mig men jag får ge det en dag eller två... På måndag e jag nog på riktigt "fit for fight". Det tar nog ett litet tag att ställa om sig helt, med tanke på lite jetlag å långt resande å själva omställningen.

Gårdagen tillbringades hemma Först skulle bilen på service, P städade bort julen å jag storhandlade på Maxi, det ekade nämligen übertomt i kylen... :) Vi hämtade också hem lilla Siggelito, my good, han var såå söt (jag hade nästan glömt av hur söt han var). Hela dagen igår var han supermysig och släppte oss inte ur sikte... Han sov till och med mellan oss, sweet! Vi käkade tacos igår med en massa färska goda grönsaker, inget vi ätit när vi varit borta. Det är inget man vågar äta eftersom man riskerar att bli sjuk... Så nja, nej tack. Efter förra årets spykavalkader så stod vi alla över... :) Kollade på Prison Break gjorde vi också, spännande... Fortsättning följer ikväll!

Inga bilder har jag hunnit lägga ut heller... Dumt! Men det är på gång och jaa det ska bli av snarast... :) Jag måste bara landa lite... Snart så! :)

Ikväll blir det tvättning på hög nivå! Från det att jag kommer hem tills det att vi lägger oss. Det var nämligen någon som tvättade igår så vi hade lite osis, när vi ändå var hemma och så! Men men, nya tag idag... Nu måste jag jobba vidare så jag får nåt gjort idag iaf...


En liten bild från semestern iaf, på mig & S.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan