Ny dag

Så var man på jobbet igen då... Det är knappt man hinner komma hem innan man ska pallra sig iväg igen, men det är ju så vardagen är. Därför är det ju extra viktigt att försöka göra kvällarna så långa som det bara går... Igår misslyckade jag nog... :) P somnade tidigt i soffan och filmen jag skulle se kändes sådär, så istället för myset blev det lite diskande och en riktig långdusch för att sedan gå och lägga mig rätt tidigt. Låg och läste ett tag också, läser en bra bok nu som heter "Edward Finnigans upprättelse" av författarna Roslund och Hellström. 

Dock gjorde jag en liten rolig upptäckt igår. När jag gick från jobbet runt halv fem så var det faktiskt inte helt becksvart ute, vilket innebär att vi faktiskt går mot ljusare tider... :) 

Ikväll blir det MRL efter jobbet, första träningen på länge. Jag vet redan nu att det kommer gå åt skogen, men det får jag ta! :) Men jag tror  jag behöver lite hoppande på bräda! :) Haha, ja kommer la svimma eller nåt. Det återstår att se, rapporterar om träningsvärken imorgon.

Nu: Back to work

Kvällslektyr

Bild: http://www.roslund-hellstrom.se/
 

Kommentarer

2009-01-22
malin skriver:

Den boken har jag läst, den är jättebra! Jag hade gärna hängt på lite träning ikväll men jag har ju en dejt... =) nästa vecka kanske?

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan