Två timmar kvar

av denna arbetsvecka, skönt! Det ska bli ljuvligt med helg nu, ska passa på och ha sovmorgnar nu två dagar.

Träningsvärk.se i rumpan iaf! Känns gött även om jag faktiskt har rätt ont, dra upp så man korsar benen är inte att tänka på... Haha, det kan jag gott ha! :)

Var hemma på lunchen och gjorde färdigt tårtan eller snarare chokladkakan, den ser smaskig ut. Fast P gjorde lite mer än mig till och med, jag tyckte bara glasyren fastnade med kakan men han gjorde det riktigt bra. Han skar den också på mitten och lyfte över den till ett rent fat. Hoppas den blir lika smarrig som när P´s mormor gör den, den e nämligen sagolik då. Riktigt härligt chokladig.

Ikväll blir det hockey med P och B igen, det har varit mycket av den varan på sista tiden. Skoj! :) Innan matchen kommer B hem till oss och käkar thai, som lite sådär lagom uppladdning. Så är det skönt att de kan ta gemensam bil med, så jag inte behöver vara där så tidigt. Nu kan jag vara hemma i lugn och ro en liten stund, hinner kanske börja med lite hushållsbestyr.

Jag är faktiskt riktigt nervös (kände det nu) inför synundersökningen imorgon!!! Då kommer domen!

Nu ska jag jobba på så vi får sätta oss och fika om en stund! :)

Betty Crocker-kakan jag bakat

Bild: www.everydaycelebrations.ca
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan