Träningskaos

Jaha så var det gjort. Första träningen på länge, dock inte helt smärtfritt. Jag kom iväg lite senare än planerat från jobbet, vilket innebar att jag ungefär hade en kvart på mig från det att jag kom hem tills jag skulle iväg. 10 minuter av den kvarten spenderade jag med P och lilla Sigge. Så kom jag på mig själv att jag hade rätt bråttom för jag skulle ju packa också...

När man har bråttom är det inte lätt att hitta sina saker i en tvätthög (har inte hunnit vika sen vi hade vår megatvättning i helgen) som är lika stor som Afrika, så det fick bli som det blev (en på tok för liten sportbh till exempel, ett mysterium att jag ens har den kvar)... Hittade inte träningskortet men struntade i det, man kan ju registrera sig manuellt istället... Så när jag kommer fram inser jag att jag har glömt skorna. SUCK! :( 

Jag hade mina UGG´s-liknande skor på mig (brukar alltid ha Lacoste, men givetvis inte idag) och de kommer ju inte ens på fråga. Så jag springer in och registrerar mig så jag slipper den avgiften ifall jag inte kan vara med, frågar A och L som också skall träna om de har extraskor men det har de givetvis inte. Jag letar i kvarglömda lådan men där låg ju bara gamla schampon. Så kommer A på att hon kan ha ett par skor i bilen (4-5 min kvar tills träningen startar) men jag springer ut på parkeringen och hittar ett par, lite trånga men de fick duga... Det hela slutade alltså med att jag kunde vara med på träningen... :) Så typiskt om man ändå är där ombytt och klar, men men idag gick det ju alldeles utmärkt. Dock märks det direkt att man inte tränat på länge, men det är ju en annan sak... Det var iaf väldigt skönt trots att jag bara kände mig klumpig och att stegen inte satt där dem skulle... Men men, det blir nog bättre nästa vecka...

Nu har jag just avslutat en riktig torsdagsmåltid med både soppa och pannkakor. B är här idag igen och de sitter givetvis och kollar hockey... Dags för mig att baka tårta/kaka till jobbet, sen duscha och krypa i pyjamasen...
 

Kommentarer

2009-01-23
emlan skriver:

hallå.. vart är tårtan?! saknaden den idag. vilken kaos torsdagskväll du har haft då.. ha ha.. men bra att du kom iväg på träningen:)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan