Tisdagskvällen i ord

Kvällen har spenderats ute på fläng...

Direkt efter jobbet åkte jag och hämtade min mr P på centralen och körde han & min lillebror till match. En snabb liten handling av diverse nödvändiga frukostartiklar till morgondagen hann jag med innan matchen började. Tyvärr förlorade de idag med 3-1, men jag fick ändå se P göra ett fint mål... Alltid roligt!

Nu är vi hemma och har just avnjutit (sent jag vet) en middag med spaghetti å köttfärssås. B är också här och de båda herrarna sitter nu och kollar på hockey på tv, såklart! Varför se något annat när det finns hockey på tv? ;) Jag kan inte komma ihåg när vi såg på tv som inte innehöll sport senast. Alla pratar om såpor och dokumentärer hit och dit, men jag har inte den blekaste om något. Frågar någon mig om hockeyresultat kanske jag kan bidra... :)

Nu dags att joina herrarna, de tycker jag ska vara lite social. Ok då! :)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan