It´s Friday

Inte för att jag har haft en slitsam arbetsvecka, jag har ju trots allt bara jobbat två dagar. Men det räcker, är ändå helt slut. Så i helgen blir det till att komma ikapp verkligheten. Det funkar inte i längden att somna runt tre på natten och gå upp sju... :(

Kvällen skall tillbringas i hockeyhallen hejandes på P... :) Lagets hero är tillbaka! :) Ska bli skoj att titta idag! Dock har ju de samling ett par timmar innan matchen så då passar ju ett Ikea-besök perfekt in i schemat. Vi behöver lite småsaker så jag ser fram emot att gå och kika lite. Jag har rätt mycket inspiration nu och tänker att jag vill få i ordning lite hemma med enkla medel! :) Får se vad jag hittar på men jag lovar att berätta om det blev något kul. Något jag vet att jag till 100 % ska köpa är värmeljus, de är nämligen helt slut, katastrof! Det funkar inte riktigt att de är slut hemma hos oss.

Imorgon ska jag in till stan en stund, ska köpa ansiktskräm, ev ett par träningsbyxor, kolla lite rea å så. Men det blir bara en snabbis på morgonen, tänkte vara en av de där jobbiga kunderna som hänger på dörren! :) Fast först så klart blir det ju mysfrukost med P, som alla lördagar! :) Det är så himla mysigt! Man ser verkligen fram emot det under veckorna.
Sen blir det hem och STÄDA och fixa hemma. Det som är prio ett är att vika tvätt, vi har tvättat cirka 10 maskiner sedan resan så det blir massor som skall vikas och strykas.

På söndag ska jag träffa min goa A å min goa M... Vet inte riktigt om det blir frukost/brunch eller liknande men det viktigaste är att ses! :) Ska försöka hälsa på bäbisen L också, saknar den lille krabaten. Sen på kvällen är det hockeymatch igen! :)

Ha en trevlig fredagkväll! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan