Paus på jobbet

Jag har en välbehövlig liten paus på jobbet... Det behövdes, har haft mycket att göra här idag. Drack just ett stort med brusvitaminer, allt i förebyggande syfte... Det känns som det är en massa konstiga sjukdomar runt en just nu, det är bara att ta i trä och knacka hit och dit och allt vad man säger...

Hela dagen har det känts som om det är torsdag. Så blir man gång på gång påmind om att det bara är onsdag... Segt! Längtar efter helgen nu... Varje morgon vill jag bara sova meeeer och det är just vad jag ska göra i helgen, sova ut på mornarna alltså.

Jag beställde just lite kläder till lilleman på nätet.... En marin/vit randig body plus en marinblå Alfons Åberg-pyjamas. Han växer så fort nu också, så han är verkligen i behov av kläder, inte faster emot... :) Igår hade jag med mej lite nyshoppade kläder till honom också. J blev jätteglad. L fick då en jättesöt marin body med Laban på och ett par randiga byxor till detta, också från Laban... Det var ett jättegulligt litet set som jag hittade på Lilla Du i Mölndal.

Back to work


Söta babykläder till en söt liten pojke
 - Babypyjamas med Alfons Åberg eller Milla
Bild: http://www.iob-butiken.se/shop/


 

Kommentarer

2009-01-28
emlan skriver:

vilka fina kläder du har shoppat till lille man:) skoj skoj!!

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan