Lördagsmys

Ljuvligt med lördag. Vaknade i hyfsad tid och gjorde iordning den berömda mysfrukosten... :) 

Efter frukosten slappade vi en stund och kollade på "Sex and the City-filmen", den är så härlig... Mm me like, man blir så glad av alla roliga kommentarer och fina kläder som visas... :) Ge mig! :)

Åkte sedan hem till mormor och fick ett gäng jättefina stickade gröna grytlappar hon gjort till oss. Vi fick även en megabit med entrecoté som skall avnjutas till middagen ikväll samt två ananaser... :) Sedan drog vi till Allum i hopp om klocka och kik på glasögon. Vi hittade inget av det utan det blev en del annat till vårgarderoben. P köpte en skitsnygg svart trenchcoat, ett skärp och en blå skjorta, skitfräsch... :) Själv hittade jag äntligen (inte en dag för tidigt) en svart vinterjacka, en modell jag letat efter men inte riktigt hittat. Halva priset dessutom, tjoho! :) Det är en sådan jacka jag kan ha i många herrans år. Inte för att den ingår i vårgarderoben men det behövdes...

Köpte även lite nyheter från Bondelid. Dock har Bondelid ingen hemsida och jag har inget batteri i kameran så jag kan inte visa... :( Men det var en rosarandig top med en brun rosett på samt en rutig skjorta i blått/grönt... Plus att jag är såå sugen på en topp och en tunika på affären Pondus. Om ni inte besökt den, gör det!!! :) De har väldigt fina kläder, man hittar alltid något som passar. Jag skall ta mig en funderare på båda de grejerna och se hur jag gör i veckan... :)

Nu närmast vankas mat och film, jag längtar!!! :)

God kväll!


 

Kommentarer

2009-01-31
Alexandra skriver:

Vilken mysig lördag gumman! Va roligt med massa shopping!! :)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan