Måndagsnoteringar

Så var då måndagen här igen... Hur fort går inte en helg då? Helt vansinnigt fort iaf.

Idag är det egentligen en liten P som skall komma till världen. Dock verkar hans mamma inte så övertygad om att det blir just idag, vi får se om den lille har något att bjuda på under natten. Än är många timmar kvar av dygnet... :)

Som jag tidigare skrivit så är det nu bekräftat att fröken H behöver glasögon. Tjoho!! Not... :( Svårt om inte annat. Jag har nu fyra par som jag väljer mellan men det är väl två favoriter det står mellan. Dock är favoriterna två helt olika modeller, vilket gör att de inte går att jämföra. Det ena paret är plastbågar i brunt och de andra är mer "riktiga" glasögon utan kant på underdelen, också bruna. Skitsvårt! Vill man ha sådana som verkligen markerar eller ett par mer diskreta?!

I lördags efter besöket hos optikern åkte jag och P vidare in till stan. Vi fikade (myspys) och strosade runt på stan, kollade på klockor och lite annat. Jisses va shoppingsugen man blev... P hittade iaf ett par übersnygga Replay-jeans och jag fick köpt rosa tulpaner så jag var också nöjd... :) Kvällen spenderades i soffan, skööönt! Kollade på en bra film och bara myste.

Gårdagen började iaf bra med mysfrukost med bland annat nybakade scones. Dock försvann mitt goda humör sen, vet fortfarande inte varför. Jag blev gnällig som en barnrumpa och klagade på allt! Fy farao en sådan dag.... :( Blä och usch, inget som var rätt någonstans. Jag kände mej bara allmänt nere och hade inte lust att göra något alls. Kom iaf iväg på match sen, tyvärr förlorade dem men det var en bra match! Det andra laget hade lite mer tur så det var synd. Efter matchen följde bror med oss hem och vi käkade pizza och kollade på PS I love you, någon slags revansch till all sport som varit den sista tiden. Haha, både B och P var nog sådär nöjda, men men... :)

Dags att jobba sista stunden!

Pest eller kolera (lite annorlunda i verkligheten men detta är ungegärligt plus att de båda är bruna)

 eller
Bild: http://www.glassesonweb.com/ItemDetails.asp?sg_frameid=38861 samt http://www.eyewearselect.com/alainmikli.html
 

Kommentarer

2009-01-26
emlan skriver:

plastbågarna ska du ha.

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan