Idag är det iaf torsdag

Å det är såå gött, för det innebär ju att det bara är en dag kvar att jobba innan det är helg, jippi!

Jag och P har haft två hemmakvällar med lillemansbesök, myspys. Igår var dock P och spelade hockey så han mötte bara honom i dörren,men ikväll var han iaf hemma en stund. Det är så mysigt att ha lilleman här. J kom och lämnade honom till oss (B var givetvis också här) och då passade vi alla på att fika med lite muffins från Margaretas. Mums. Förresten, gissa om Sigge och lilleman har funnit varandra? L blir alldeles till sig när han ser Sigge och Sigge är ungefär likadan när han ser L. De vill liksom nosa och känna lite på varandra och det är bara såå gulligt...

Annars är det lugnt. Det har varit skönt att bara ta det lugnt de här kvällarna och det blir detsamma imorgon. Då kommer min andra lillebror F ner och han och hans E kommer hit. Vi ska käka thai och kolla film eller kanske spela lite spel... :) Annars vet jag riktigt inte vad helgen kommer att bjuda på, jag lovar att uppdatera.

Nu ska jag sätta mig och kolla lite på La Redoute, fick ett nyhetsmail från dem idag och fick syn på en snygg skjorta och några shyssta scarves. Detta skall undersökas vidare.

Go kväll! :)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan