Hemmakväll istället

Kvällens planerade restaurangbesök blev inställt då F var sjuk... :( Verkligen jättetråkigt, men vi skulle ta det nästa vecka då hon förhoppningsvis har frisknat till. Det är verkligen många som är sjuka i en massa olika "sjukor" denna tiden... :( Peppar, peppar får man väl säga, att man inte känner något själv alltså...

I och med lite ändrade planer så åkte jag efter jobbet in till "The English Shop" i Linné och köpte en grej till fredagens tårta (ska ta med tårta till jobbet för att jag fyllt år). Samtidigt hämtade jag upp P på centralen och köpte även sushi där, jag har nämligen sett att Sun Sushi fått bra recensioner i GP... Så nu har jag avnjutit en god sushi-middag medan P åt rester från gårdagens mat... Sen ska vi nog kolla film eller tv och gotta ner oss med täcke i soffan och mumsa i oss Ben & Jerry som jag också köpte på Centralen. Mumsfilibabba! :)

Onsdagsgottis

Bild: www.bestuff.com


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan