Helgen gick alldeles för fort

Dagens konstaterande! Puh, nu är det en hel arbetsvecka igen att ta sig igenom innan det är helg igen.

Sammanfattning av helgen:
Fredag: Ikea (köpte ny dörrmatta, massor av ljus, handdukshängare, gröna servetter). Hockeymatch (Ramberget vann med 3-2 i en rysligt spännande match)

Lördag: Besök av bror som hade med sig lille L, helt överraskande. Faster blev överlycklig att å träffa den lilla som har de goaste kinderna och de sötaste öronen. Middag- och fotokväll hemma hos svärfar.


Söndag: Försov mig (tack A för väckningen,hihi). Frukost på Franska Bageriet med A och M med några timmars tjôt. Stan (inköp av nya handdukar, lakan samt fina satinörngott till det nya bäddsetet hemma. Bytte även en fel inköpt julklapp mot en ansiktskräm. Köpte body butter till mina urtorra ben, det gäller att smörja sig i princip hela tiden). Bror kom förbi på en snabb fika. Hockeymatch i sällskap med bror. (Ramberget vann med 7-1, jättekul. Tränaren kom fram och öste beröm över P, det var jättekul att höra. *stolt flickvän*)

Idag börjar P jobba på riktigt! :) Spännande! Det är jätteskoj tycker jag! Få se vad han tycker och tänker när han kommer hem.

Denna vecka ska jag försöka komma iväg och träna lite. Det var nämligen väääldigt länge sen sist. Jag har iaf bokat till på torsdag då det är en toppenbra MRL-klass. M, ska du haka på? Jag ska boka till söndagen också! :) Annars bjuder veckan på 3 hockeymatcher, restaurangbesök med F, kanske hälsa på J & L, fixa hemma, lämna in bilder på framkallning... Då kommer jag sitta och drömma mig tillbaka till de vajande palmerna över det turkosa vattnet... :)

Nu skall jag jobba undan lite innan det nalkas frukost...

Gårdagens frukost                                                                     


Bild: http://www.luneburger.com.au/images/


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan