Gaaah

Hur kan ens humör bara vändas på en sekund? Jo då, det är fullt möjligt faktiskt... Nu sitter jag här på jobbet och känner mig allmänt "nere", inte ledsen eller så, bara lite konfunderad över hur saker och ting är på ett visst sätt ibland! Hmm...

Dock får jag väl erkänna att jag nu känner mig lite bättre, Ingo kom in och började fråga lite om hur Dominikanska Republiken var och att han ville ha lite tips... Jag ställer gärna upp! :) Så nu blev jag sugen på att åka iväg igen, hihi... Det är ju så skönt att göra miljöombyten och se lite annat. Detta år blir dock lite lugnare än förra året vad gäller resor. Vi kanske ska försöka komma iväg lite till hösten, får se vad vi känner oss lockade av. Jag är ju väldigt sugen på NY bland annat... Tiden får utvisa.

Nu är det snart frukost! Gottis, jag är überhungrig. Mot knäckemackan och avokadon! :)

Kanske till hösten?!

Bild: http://www.thunberg.nu/bilder/index.htm)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan