Friday all day long

Har just avslutat en tonfisksallad till lunch och har nu bara fyra timmar kvar till hemgång. Jag var iväg till Frölunda Torg på lunchen och skulle lämna tillbaka ett par glasögon på Hendéns (har ej bestämt mig än men de måste ju tillbaka). Jag passade på att gå in på She Shop i hopp om att hitta några bra träningsskor (tror det är dags för nya), men kom istället ut med ett par jättehärliga korta mörkgråa träningsbyxor från Röhnisch. Jag såg dem innan jul och önskade mig dem i julklapp av min familj men av dem fick jag ju pengar så jag passade på att köpa dem nu. Självklart inte till rea-pris! :( Men det var rätt mycket rea där, dock tycker jag att de rear ut rätt knepiga träningssaker, det är lite tråkigt.

Dessa var det jag köpte, fast i mörkgrått! De vansinnigt mjuka och goa!
Röhnisch Flow Short Pants  261402
Bild: http://rohnisch.timarco.se/
 

Kommentarer

2009-01-30
emlan skriver:

va sköna de ser ut:)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan