4 plastpåsar och 1 papperskasse senare

My good, jag som laddade så inför handlingen. När jag kom fram hade jag givetvis glömt handlingslistan... :( Jaja det fick gå i alla fall... Handlade hur mycket som helst kändes det som, fick knö in det sista i kylen för att allt skulle få plats...Suck, jaja nu är det iaf gjort...

Poliskontroll på vägen hem också. Jag hade såklart stoppat en godis i munnen så det var bara att  se glad ut... Jag fick blåsa och det gick jättebra... Trevlig var konstapeln också, pratade om bilen och hur bra kvalitet Opel hade, min födelsedag och när han var född och att han fått ett barnbarn på juldagen å så... :)

Nu ska jag fixa och dona lite här hemma. Godkväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan