Zzzz

Så har nu tisdagen så gott som passerat. Både jag och P är ruskigt trötta så det blir nog en väldigt tidig kväll för oss. P har redan däckat i soffan framför Frölunda-Brynäs (som Frölunda för övrigt vann, good). Nu är då frågan om jag ska försöka väcka honom eller inte. Om jag väcker honom finns stor risk för att han inte kommer kunna somna om. Hmm, jag tror jag låter han vara, med tanke på att vi ska upp sådär tidigt imorgon också.

Det har inte varit någon speciellt händelserik kväll inte. Jag hade ju planerat att träffa J och L idag men vi bytte dag, så då blev det helt plötsligt rätt "tomt" på schemat. Vi har ätit thai idag, kollat hockey och sett på en galen Sigge som frenetiskt försöker klämma sig in i en tidskriftssamlare. Han inser inte att han blivit alldeles för stor för en sådan, även om man står på nosen i den... :)

Nej nu slutar jag för idag, ett rätt onödigt inlägg men jag trodde jag skulle skriva lite mer. Dock orkar inte mina ögon hålla sig öppna längre, snabbt i pyjamasen och i säng nu!

Nattis


Bild: vakare.wordpress.com
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan