Tomt

Ja det kan man säga att det är här, väldigt tomt till och med... Det är en väldig tur att jag har Sigge... :)

Alldeles innan jag gick från jobbet idag ringde min mobil, det visade sig vara angående ett erbjudande på en lägenhet. Jag är ju medlem på Boplats och slänger ut lite ansökningar då och då när det verkar vara intressant, liksaså att jag kollar Hemnet varje dag... Vet inte varför, men jag vill hålla mig uppdaterad om vad som finns, ifall den rätta lägenheten skulle dyka upp någonstans...

Tro inte att jag inte trivs här, för det gör jag verkligen... Det är ju bara det att jag har lite svårt för vår hyresvärd och jag tycker ju inte att det skadar att kolla runt lite då och då... :) Så nu tillbaka till lägenheten. Den ligger här i Mölndal och är en trea på 85 kvm. Den har en fungerande öppen spis i vardagsrummet, en klädkammare, diskmaskin, nyrenoverad tvättstuga, balkong och tillgång till trädgård. Lägenheten är ungefär som idag, ett litet hus med bara tre hushåll... Låter det inte underbart så säg??? :) Vad är då kruxet undrar ni? Jo det är ju hyran, den ligger på 8900 riksdaler... Det är ju rätt mycket pengar varje månad för en hyresrätt så det går ju inte riktigt... Men, imorgon 18,30 skall jag och svärmor dit och titta på den... Spännande att se den iaf! :)

Nu ska jag strax krypa till kojs, ska bara rensa ur kylen innan så jag vet vad jag ska handla imorgon...

Kramar


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan