Tacos och film mitt i veckan

Tacos och Bee Movie - kan en onsdagskväll bli bättre? Nja, jag tror inte det... :) Var också och handlade, kollade in utbudet på Hendéns i Frölunda, letade tunika men fanns bara i size mega... :( Får kolla i Mölndal om den finns kvar där, det är en jättefin rutig sak på Lindex.

Idag blir det en massa att göra, mest för P men jag hjälper ju självklart till med det jag kan... Ska hem och lämna bilen på lunchen så han kan hämta air-shells på Landvetter, hämta sin syster på Centralen, handla ett underställ, lämna arbetssaker till sin jobbarkompis och kanske nåt mer... Förmodligen något mer...

Jag är såå himla shoppingssugen också, bläddrade i HM-katalogen och skall beställa lite när jag kommer hem, det blir dock bara lite basiclinnen, en kjol och ett par tygskor... :) Men alltid roligt när det dimper ner något i brevlådan.

Något som kanske passar damen
 
Bild: www.hm.com


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan