Söndagsångest

Japp den kommer krypande nu, som ett brev på posten! :( Jag kan inte hjälpa det, men helgerna bara springer iväg... Jag tycker jag tjatar om detta jämt och ständigt men jag förstår det fortfarande inte... :( Varför ska det gå så fort?

Var hemma hos J och L en lång stund idag och fikade, J hade köpt supergoda semlor från David Bagare! Det var jättemysigt att träffa de alla! :) Det här året har jag inte alls hållt på mina semle-principer (vilket innebär en semla per år och det på fettisdagen) och funderar nu på om jag istället skall skippa att äta semla på tisdag i ren protest mot mig själv med tanke på att jag redan överförbrukat mitt antal... Hmm det blir nog så (om jag inte är ruskigt sugen förstås)...

Jag har iaf tränat idag, stillar kanske mitt samvete något, haha! :) Det var roligt och jobbigt, det märks att jag inte tränat på x antal veckor alltså! Fyyy! :( Men skoj var det, rolig musik. Rumpan och låren kommer nog kännas av imorgon kan jag tänka mig...

Sen följde som sagt M med mig hem efter träningen. Vi beställde thai från Thouis (stavas det så?!) och satt och babblade... Verkligen jättetrevligt! :) Å A, det e klart att du är med oss... Vi tänker på er ska ni veta, vi hoppas på att få träffa er snart igen... :)

Nu är det snart dags för sängen, först en kik i kalendern om vad veckan bjuder på samt lite läsning... :) Förresten, jag saknar verkligen min goa P nu...

Godnatt godnatt

Ökad årsförbrukning, inte bra...

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article1948582.ab
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan