Snö

Snön har bara vräkt ner nu det sista! Igår eftermiddag och kväll var ju helt otroligt, stora flingor som bara la sig överallt. Vägarna var ju alldeles orörda, det var faktiskt lite läskigt att köra när lederna såg ut så, men jag tog det väldigt lugnt när jag skjutsade B till J och L.

Idag skiner solen och grannbarnen är ute och bygger snögubbar, det ser mysigt ut. Stackars barnen här får ju sällan se snö numera! :( Lite trist! Kanske blir en promenix men förmodligen inte, jag har fullt upp som det ser ut nu...

M kommer hem till mig idag, först ska vi åka och träna MRL i Kållered och sen ska vi beställa thai! Trevligt, trevligt... :)

Innan dess kommer B förbi och packar sina saker som han ska ha med sig till Norge och dagen bara rusar på, ska diska lite och sådär också! Suck, inte kul att diska... P, om du läser detta, nästa gång vi flyttar skall vi ha en diskmaskin... :)

Skriver mer sen


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan