Skönt med helg

Vaknade utan någon klocka tio i nio och kände mig helt utvilad, härligt.

Stack iväg på direkten och handlade lite frukost och har nu just avslutat en härlig smoothiefrukost (dock ingen mysfrukost utan P). Idag ska jag bara vara hemma och fixa lite med allt möjligt, känns skönt att inte behöva stressa iväg någonstans. Ska försöka ta mig ut och röra lite på mig också, det behövs... :) Det hade varit underbart med lite vårsol men det är nog en vara vi får leva utan ett tag till.

Igår efter jobbet skjutsade jag P till centralen och åkte efter det hem till B. På vägen stannade jag till och hämtade ut paketet från IoB-butiken där jag beställde pyjamas och body till lilleman. De var nog lite stora men vadå, de växer ju så de knakar i den här åldern. Kläderna var iaf väldigt söta. Vi kollade på Vem Vet Mest, Postkodmiljonären och På Spåret så det var mycket frågesport igår, det var kul... :) Vi käkade sushi och thai, det var gött. Sen följde både B och T med hem till oss, vi handlade glass och sockervadd på hink (det var inte gott) och kollade på Noll Tolerans.

Ha en mysig lördag!

Längtar efter våren nu

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan