Sköna söndag

Idag vaknade vi halv elva... Väldigt ovanligt för oss att sova så länge, men det var väldigt väldigt skönt! :) Det blev en sen kväll igår. Vi har just avslutat en mysig frukost och jag har precis bäddat ned P i soffan med täcke å hela baletten framför en NHL-match med Sundin och Sedin-bröderna. Han klagar inte direkt... :)

Igår kväll efter hemmafix åkte jag till B´s lägenhet och käkade räkor och spelade en omgång yatzy med familjen. Jag förlorade stort men får trösta mig att jag har tur i kärlek... :) Åkte sen och handlade lite myspys för att sedan plocka upp P på centralen strax efter tio. Vi åkte hem och gjorde varma mackor som vi käkade framför Changeling, ni vet den nya filmen med Angelia Jolie och med Clintan som regissör... Jag gillar egentligen inte Angelina, p g a Brad Pitt och Jennifer Aniston (barnsligt jag vet) men här gjorde hon en väldigt bra roll och jag gillade filmen jättemycket. Det var bra skådespelarinsatser och stundtals var den väldigt ruggig och obehaglig. Den kan jag verkligen rekommendera!!! Jag vill inte avslöja för mycket men den handlar om en mors kamp för sitt barn.

B är iväg och hämtar lilleman som skall vara hos oss en stund idag. Mot kvällen blir det hockeymatch på hemmaplan... Jag ska heja P så de vinner! Jag ser fram emot en mysig dag... :)

So long

Scen ur Changeling

Bild: www.slashfilm.com
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan