Packning pågår

Här hemma packas det för fullt... Jag har strykt skjortor och jagat Sigge varannan sekund när han är på väg upp på strykbrädan, ibland får man nästan spader på den kissen... :( Vi har också varit på Stadium XXL och fått handlat det sista till resan, (en ny fleecejacka-fast-ändå-inte-fleece, vantar å ett till underställ). Jag hittade ett rött träningslinne, jättefint, från Casall som jag kanske ska inviga på tisdag då jag för första gången skall prova på pilates... :) Spännande.

Vi har just avslutat en pizzamåltid från Pizzeria Mums, det var jättegott. Tack E för rekommendationen! Käkade en "Rucola Special" med parmaskinka, rucola, mozzarella, lök och champinjoner, gott! Denna veckans kostvanor har dock inte varit direkt hälsosamma!!! :( Fy, man får ju dåligt samvete bara man tänker på det... :( Men men, vissa perioder blir lite mer skräpmat än andra!, det är väl så det är?! Det får blir skärpning när P kommer hem från Usa.

Har beställt efter kläder från HM nu också, men de kommer inte förrän vecka 12. Dock fanns ju inte de tygskorna jag helst av allt ville ha, så jag blev rätt pissed, men jag antar att det kommer finnas tygskor lite varstans nu i vår.

Nu ska vi fortsätta här. P har planer på att vara vaken hela natten, de kommer 04,30 och hämtar honom... Vi får se hur det blir... Fy, nu börjar det bli verkligt att han ska åka... :( Tråkigt för mig, roligt för honom... :( :)

Godnatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan