Oavgjort

Efter en mycket spännande match blev det slutligen oavgjort för P och hans lag. Det var jätteskoj att kolla idag, det hände saker hela tiden. Efter första perioden låg de under med 3-0 men de återhämtade sig alltså mot serieledarna. Skoj skoj och verkligen oväntat... :)

Jag åkte hem lite tidigare eftersom jag hade B´s bil och nu väntar jag på att P ska komma hem, blir nog McDonken för oss idag tror jag. Vi har inte så mycket mat hemma men det är ingen hit att handla på en söndag, så vi får stå ut helt enkelt... Göra det lätt för oss kan vi också säga, hihi.

Det var supermysigt som vanligt att ha L här idag... Han var allmänt glad och allmänt söt! :) Dock var han lite gnällig en stund men efter att ha bytt blöja och gett honom flaskan två gånger = matvrak (vilket slutade med att både jag, L och Sigge somnade tätt intill varandra) var han på strålande humör och charmade oss alla gång på gång...

I veckan har jag lite småplaner som till exempel restaurangbesök med F, hockeymatch, besök hos J & L. Det blir säkert lite mera också! :)

Nu ska jag gå å spana i fönstret om min love är på ingång.

Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan