Ny vecka - nya tag

Söndagen blev riktigt trevlig. B och lilleman kom på besök, alltid trevligt. Var också iväg på säsongens sista match (förutom en cup som kommer i mars)... :( Tråkigt, men det låter på P som att det ändå ska bli lite skönt! Han hade en jobbig match, först gick hans skridskor sönder så han fick låna min brors. Sen gjorde han illa knät och ryggen när han körde ihop med en motspelare... :( Då var det inte kul att vara flickvän på läktaren... :( Usch och fy, bara se smällen och sen se honom liggandes där, det är inget jag rekommenderar... :( Men han vilade ett par byten och sen var han inne igen, den mannen... :) Dock har han fortfarande ont och jag hoppas det går över innan fredag då han sticker till Staterna för skidåkning.

Gårdagen spenderades hos optikern och hemma. Glasögoninköpet har legat lite i lä nu det sista, jag kunde inte riktigt bestämma mig sist och då berättade de på Hendéns att det skulle komma in nyheter så då beslöt jag mig för att vänta. Det roliga var att vi rådfrågade två optiker till och bägge tyckte detsamma som den jag hade för typ en månad sen. Dvs, nyheterna hade ingen direkt inverkan på mig och innebär att jag nu har två av samma hemma igen samt ett annat par...Svårt detta, det är inte så bara inte...

Sedan var det myspys hela kvällen, vi handlade mat från McDonald´s (vi gör det lätt för oss ibland) och bänkade oss i soffan med täcken och kuddar och kollade "Body of Lies" med Leonardo... Den var helt klart ok, spännande och sevärd. Sen var det rätt tidigt i säng...

Ikväll blir det till att handla lite, vika tvätt sen allt tvättande i helgen och rensa lite på väl valda ställen, hihi...


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan