Mitten av veckan - redan?!

Vad hände? Hur kan det redan vara onsdag?! Jag hänger inte rikitigt med ska jag erkänna, men ok då...

Vi har haft en massa myspyskvällar det senaste med bara mys i soffan och film på kvällarna, det har varit så skönt. Just vad jag behöver, rererelaxa lite ihop... Speciellt nu när han snart ska åka. Det enda problemet är ju att disken växer, tvätten ligger ovikt och allt sådant... :( Ska försöka rycka upp mig nu ikväll med att få lite ordning på torpet. Det går ju inte riktigt att slappa hela tiden med, det ska ju packas en massa också. Nej ikväll blir det andra bullar... :)

Igår såg vi bättre "Patrik 1,5", bättre sent än aldrig... :) Är jag sist om att se den eller? Jag tycker den var väldigt mysig och en sån där feelgood-film som ändå har ett budskap. Sen tycker jag att speciellt Gustaf gör en väldigt bra insats i sin roll... Han spelar värsta mysgubben och han lyckas bra!!! Allt från när han äter till hans bruna kofta... :)

Nej dags att börja jobba!

Sevärd och rolig film

Bild: blogg.passagen.se
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan