Lunchdejt

Tillbaka nu efter en superb lunch. Enda kravet jag och F hade var att vi inte skulle äta på McDonald´s. Efter en del sjaskiga bufféer, ont om platser och mat som inte passade den ena eller andra så kan ni ju gissa var vi hamnade... Japp McDonald´s... :) Så nu har man moffat i sig hamburgare...

Hann köpa räkor med tillbehör, en superfin ranunkel och en korall sjal till våren också! Den jättefina ranunkeln skall få sin plats i helgen när jag ska piffa till det lite... :)

Gick förbi Body shop också där jag hittade en body butter som jag bara måste ha... Men jag resonerade klokt - och tråkigt - när jag faktiskt tänkte att jag ska använda upp alla de goa hudkrämerna jag redan har, sen kan jag köpa den. Får se om jag lyssnar på den kloka sidan, jag kan ju faktiskt köpa den och vänta lite med att använda den, så att den inte tar slut...

Ett måste i min hudkrämsgarderob


www.thebodyshop.se
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan