Lördagen snart slut

Somnade megatidigt igår, skönt... Gick och la mig strax efter nio och efter lite läsning så somnade jag fort som bara den... :) Vaknade till två gånger inatt men lyckades somna om, så kvart över nio vaknade jag "på riktigt" i morse, utvilad och pigg... Gött! Större delen av dagen har spenderats med J, B och lille L. Var hemma hos J en stund på dagen och sen följde B och L med tillbaka hem till mig. Så allt fix som skulle göras idag har inte blivit gjort, men det finns ju en dag imorgon också, eller hur?

Jag har också pratat med P på telefonen... Det var mys! :) Allt hade gått bra och de satt i bilen när jag ringde, på väg från Salt Lake City. Skönt att det finns datorer och telefoner så man kan nå varandra trots att man befinner sig på andra sidan jordklotet... :)

B och jag har lagat A´s St Agur-pasta som vi käkade till Melodifestivalen! Mums! :) Jag måste erkänna att jag faktiskt inte riktigt gillade någon låt idag. Jag har ytterst svårt för EMD, de är såå mesiga! :( Men kul för skrällen Molly som slog BWO, det var rätt oväntat iaf... :) De var ju i Leksand och vi försökte spana om vi såg någon vi kände igen, men det gjorde vi inte... Men visst, allt fiolspelande och knäckebröd känner vi ju iaf till... :) Måste bara passa på att berömma Petra Medes klänning, jag tyckte den var jättefin! :)

Nej nu ska jag vara social innan B återvänder till J och L

Godnatt godnatt

Fasters lilla gosnos


 

Kommentarer

2009-02-22
Alexandra skriver:

Vilket gulligt kort gumman!! :) Hoppas du o M får en mysig kväll! Jag finns med er i fast på hemmaplan :)



Kramis

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan