Kvällstankar

Det blev ett litet sista inlägg idag! Det trodde jag inte...

Jag har betalat alla räkningar och sorterat högar med papper! Puh, men nu är det gjort och jag är så stolt över mig själv. Har inte sorterat och satt in i pärmar på megalänge så nu blev skrivbordet lite mindre högigt... :) Skönt!

Har ätit blåbärspannkakor till middag idag, det var mumsigt! :) Magen är fortfarande lite knepig, har köpt Proviva Female nu men den står på jobbet, jag ska testa den imorgon... :) I hopp om att det skall kännas bättre...

Imorgon skall jag äta lunch med min lillebror F på Frölunda Torg, kanske hinner ta en liten kik in på någon affär då också! Är ju så vårshoppingsugen nu(både kläder och inredning).... :) Får se om jag kan hitta något. Jag ska kolla på ett gardintyg till mitt kontor också, eller rättare sagt fråga om Åhléns kan rekommendera en bra sömmerska... Tyg har jag redan hittat, ni ska få se när det blir klart sen... :)

Imorgon kväll ska jag hem till J och käka räkor... :) Hälsa på lille L också givetvis, det blir trevlig. B kommer också men lite senare...

Nä, nu blir det sängen....

Godnatt!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej):

URL/Bloggadress:

Kommentar:



« Till Startsidan